Cheek

Hejsan :)
Jag har försökt dricka mycket vätska o såå.. hoppas verkligen att jag känner mej bättre imorgon!
Har på mej mysbyxor och en skön rosa morgonrock, ah, så varmt o skönt!
Idag så har det varit okej i skolan. Jag och jojjo skrattade så mycket idag, vissa saker e bara så roliga! :)
Vi har alltid så kul! Älskar dej beebis!
Snart kommer väl pappa hem från jobbet så jag får veta hur mycket pengar= money jag får med till resan, I´m so exited.

Han har gjort en lite annorlunda låt, jag gillar den (of course) Cheek- Mitä tänne jää.

//emppu

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Har du? :o

Men det kan nog hända för jag har massa jag inte vet vem de e.. :P

Bor i Vasa gör jag i.a.f. :)

2009-08-19 @ 17:59:31
URL: http://amandino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0