Dag 2

Hejs, Här kommer 2:a bildbomben:

(det blev inte lika mycket bilder eftersom vi var vid särkäniemi)

Simone i hotellrummet.

Vid Särkänniemi så åkte vi i attraktionerna men det bästa var nog delfin showen!Delfinerna var såå duktiga och så sööta ♥
Om ni vill veta mer om Särkänniemi kolla här

söta definer.

kolla vad häftigt!!



flying dolphins.

De 2 delfinerna hoppade på exakt samma gång!

Jag for i nordens högsta utkikstorn alltså Näsinneula. Höjd 168 m och hissens hastighet 6 m/sek. Man ser väldigt långt därifrån. Om man inte vill se på utsikten där så kan man äta på restaurang eller besöka toaletten om man nu så vill. Ni ser skuggan på tornet och tex nöjesåket "korkskruven"
 
Här ser ni "Half Pipe" Den for jag och många av mina klasskompisar i!

Den orangea heter Trombi och den blåa är "tyrsky" på finska.

Här ser ni Tornado.
Nu kommer tågresan.

"Kävelevä katastrofi" = gående katastrof på tröjan. Viktor. I bakgrunden Martina & Lotti.

Simone

Sara och Anton.

Sara

De var några bilder, enjoy! Kommentera gärna!
Jojjo är väldigt förkyld just nu, och emppu hoppas att hennes förkylning snart ska vara över.
Nu ska vi vila så vi ska orka på måndag igen!

//jojjo&emppu.

Kommentarer
Postat av: Louise Händel

sv: tack så mkt! :)

2009-08-22 @ 21:59:41
URL: http://louisehandel.devote.se
Postat av: amanda

sv: Jag har just börjat i Vasa gymnasium nu. ;)

Bor i Sundom gör jag.

2009-08-23 @ 08:49:17
URL: http://amandino.blogg.se/
Postat av: pickis

Fina bilder :D

2009-08-23 @ 13:25:55
Postat av: H

najjs bilder ;D

2009-08-23 @ 19:24:29
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0