Efterlängtat besök

Hejsan!
Min faster och hennes make kom till oss på besök, har inte sett dem på jättelänge eftersom jag var borta då de senast var här. De bor just nu på Åland eftersom min faster jobbar där, men jag tror att annars så bor de i Skottland. Det var jätteroligt att se dem efter en lång tid! :)

Har hört av många att när de tänker på ordet faster så tänker de på någon som är ca. 50-70 år gammal. Jag har aldrig tänkt på det sättet eftersom min faster är väl ca. 25 år.

Tycker att jag inte har fört in så mycket Beauty Stuff här på bloggen, så tänkte att nu är det dags.
Smyckena kommer från Asos.


armbandet skulle jag jättegärna vilja ha, och för alla skoälskare så tycker jag att halsbandet skulle vara perfekt!

Ska äta något nu, ha det bra!
emppu

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E ♥

ah vart kommer berlocken ifrån? :) skitfin och tycker att du/ni sk kpa den :)



ahh den kameran verkar skitbra. jättmånga som kommenterat har en sån kamera och rekomenterar den :) <3 kkraaam!

2009-08-15 @ 17:49:12
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0