Happy.

Nu är snart söndagen slut och skolan börjar imorn...
Är så glad idag och man kan säja jag blev lycklig för en stund sedan. Har verkligen varit glad åt de småa sakerna idag som man annars kanske inte tänker på. Är så positiv så jag kan ju skriva hur jag menar.

•Alltså jag hjälper till hemma, man ska vara glad över att man har tak över huvudet eftersom inte alla har det.
•Jag får husmanskost, vissa kanske måste alltid äta ärtsoppa på burk.
•Spelat GH (guitar hero), njuter av att kunna klara nått ställe som man inte klarat förut.
•Jag har ben. Jag kan gå, springa, hoppa m.m, kan inte föreställa mej hur det skulle vara att sitte i rullstol.
•Badkar. Jag har möjlighet att tvätta mej varenda dag, det har inte alla möjlighet till och det är orättvist (rättvist/orättvist finns det något sådant i vår värld?)

Ungefär så.
är så glad att jag äntligen vågade (personligt)

Puss emppu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0