H&M

hejs svejs ,imorgon börjar skolan o träningarna (syncronized skating) igen o det ösregnar jippie! not .
Jag lockade håret för en stund sedan och den funkar jättebra just som ja vill ha det inte för fixat men att de är stora lockar men ser endå helt naturliga ut , men jag orkar faktiskt inte ta några bilder idag och dessutom så är laddningen på min kamera slut, men gud vad jag älskar hösten, det finns ju så snygga kläder på hösten åtminståne H&M har sjukt snygga kläder nu just , kika in själv!


btw så såg ja en jättesöt höstjacka i vila igår ja vill verkligen ha den men vi får se om ja köper den nån dag då ja hinner.
Ursnygg skinnväst från hm , nu ska jag laga broilersallad.


/jojjo

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: Ja visst har dom!

åh, den västen har jag klickat hem! så snygg!

2009-08-13 @ 14:37:30
URL: http://johannafalk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0