Mer än 10 kilometer

Tjena :)
Ikväll så har jag kört skooter här runt smedsby men det var inte så roligt så jag bestämde mej att jag skulle köra till Kvevlax, det är kanske lite mer än 10 km dit, det är nästan att bara köra rakt men det var kul :) sedan var det att köra hem, då lyste solen i ögonen o de blåste så hårt att jag trodde jag skulle köra omkull, men tur så gjorde jag det inte!!
När jag kom hem frös jag fast jag hade byxor, t-shirt, kofta och en tunn jacka på mej.
Snart kommer hösten. Jag tycker hösten är en skön årstid, men då ska det inte regna eller vara så att det är halt att cykla, köra skooter, och temperaturen ska helst inte vara under 5+
Tog bilder på min skooter idag men orkar inte ladda upp bilderna idag, jag lovar de kommer imorgon!!

Älskar låten Unstoppable av Kat DeLuna feat. Lil Wayne, vi har musikvideon redan på bloggen på inlägget "Unstoppable"


Ha en bra lördagskväll!

kramar

emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0