Mot Tammerfors!

Hej!
Japp, så är det. Imorgon far vi på klassresa till Tammerfors med tåg. Det här är troligen det sista inlägget före vi kommer tillbaka. Vi kommer att ha så mycket att göra så vi vet att vi inte hinner blogga där. Så dethär blir en pytteliten bloggpaus, för om allt går bra kommer vi att blogga på lördag igen :)
Jag hoppas att alla från min klass är friska så alla kan ha roligt tillsammans! Jag ska nog till Tammerfors, fast jag inte känner mej så bra. Vi talar ju om klassresan man har väntat på i 2 år nu!
Men nu ska emppu&jojjo på äventyr!


TUTTUUUT!!! here we come!

Sara, krya på dej tills imorgon!! ♥

pusspuss
emppu


Kommentarer
Postat av: erika(:

sv.

oij tack! (: njaae, det hände en sak med en kompis ;s

ha de bra på klassresan!<3

2009-08-20 @ 20:02:39
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0