praoplatserna klara nu.

Man skulle kunna skriva godnatt..... så trött är jag.
Är väldigt glad just nu eftersom både jag&jojjo har fått praoplats :)
Jag ska vara hos en kosmetolog, hoppas det blir intressant! Är väldigt ivrig åtminstone och se hur hon jobbar. Skulle det vara ett passande yrke för mej? Det hoppas jag att jag ska få svaret på under praoveckan.
Och ni som inte vet vad en kosmetolog är så är det en person som jobbar inom hudvård.
Idag på modersmål så skrev vi en kolumn, svårt att förklara, och svår att skriva! Jag är helt nöjd med min, så jag hoppas på ett fint vitsord.
Men det var ju något helt annat. Det var ju kosmetolog jag pratade om. *suck* är väl för trött för att kunna skriva något vettigt. Känner att jag fortfarande har ont i halsen.


väldigt liten bild tagen från google.

Lärde mej idag i skolan att man inte får döpa sitt barn till Google, eftersom det är opassande o kränkade. Inte heller fick man hete Youtube..... konstigt vah? hahhaa :D

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0