Ta hand om sej själv

Hejsan!
Vill först o främst säja tack till pickis för dina fina kommentarer! :)
Idag så känner jag mej mycket bättre, är inte snuvig längre har bara lite ont i halsen. Det är så konstigt för jag brukar inte vara sjuk o det vet nog alla som känner mej. Tycker själv att jag har bra immunförsvar, men nu verkar det som jag inte riktigt skött om mej själv... så idag har jag bestämt mej att idag ska jag fixa:

• läxorna (speciellt spanskan)
• försöka fundera på en Prao plats.
• fixa naglarna!! (vilken färg? kommentera gärna)
• sedan på kvällen tror jag att jag kanske tar ett bad och så absolut hårinpackning och sedan smörjer jag in mej i en härlig body butter strawberries&milkshake som jag fått av jojjo :)

Det lät härligt, hoppas att jag känner mej fräsch imorgon.
Men idag ska jag gå helt osminkad hela dagen (ska ju bara vara hemma)

//emppu

Kommentarer
Postat av: erika(:

sv:

aa, de sa de. Och så såg ni dem kanske vi ideapark? (: Var det bra där?

2009-08-23 @ 17:49:13
URL: http://erikabackman.blogg.se/
Postat av: pickis

Hmm... kanske sku du kunna lacka naglarna gula eller gröna. Hahha, kanske inte, men en fräsch färg ;)

2009-08-23 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0