Hem från en kompis.

Hej, har just kommit hem nu från Jeanette, de skjutsade mej hem eftersom de skulle på samma gång fara till deras sommarstuga.
Så igår så packade jag min väska o for till jeanette, var hos henne en stund o så for till veikars skola. Vi fick Jättebråttom men vi hann till bussen. I Åminne så träffade jag sedan jojjo & sarah och så andra folk.
Träffade också min kusin Erika där, ja, och hennes pojkvän träffade jag också, ni ser så söta ut tillsammans! :)
Tog inte med mej kameran dit, men kanske det var lika bra de, haha, vet inte hur jag såg ut igår senare på kvällen...
Jag hade kul igår, hur var er fredagskväll? :)
Vi dansade nog också, o så snackade jag med någon (vet inte vem, har aldrig sett förut) som sa att jag skulle kunna vara 17-18 år fast jag sa att jag är 15 år, hahhaa :D

såhär såg jag ut igår:


min outfit blev jättemörk så jag lägger inte upp den.... hade iaf på mej dehär:
toppen,nytt! (bilden)
svarta leggins, nytt!
grå kofta
ballerinas
armband

puss♥
emppu

Kommentarer
Postat av: erika

Naah, tack för detdär du skrev! Hoppas du hade det kul där, men det lät ju som det så :)

Och joo statistiken har nu börjat fungera iaf! (:

ha de bra<3

2009-08-30 @ 22:12:54
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0