blandat inlägg

Hej
Oj, ganska många inlägg det har blivit här under denhär dagen :)
Ikväll så har jag pratat med jojjo i telefon ca. 1 timme, haha en massa nytt fick jag veta!
Jaa, och så har jag färgat utväxten, hoppas de bleks lite så de blir som naturligare färg.
Åh, vad skulle jag skriva om? Jag visste ju precis vad jag skulle skriva, men jag verkar ha helt glömt bort allt... (för blond?)
Hösten, den är väl snart här vah? Har funderat länge hur jag ska förändra min frisyr, känns som jag inte gjort förändringar på länge...som vad skulle passa mej? Vill inte ha kortare eftersom jag har haft det (om det är tillräckligt många efterfrågnigar på hur jag då såg ut, kommer jag att ladda upp en bild) och skulle vilja ha ungefär såhär långt hår som jag har nu eller lite längre. Vad skulle jag ändra på då?Längden, färgen (vill antingen ha åt det mörkare blonda hållet eller åt de ljusare vita? hållet) , pannluggen o.s.v. Om ni har några förslag så kommentera gärna ;)
Okej, nog om detta.

Det här är säkert den längsta texten som finns än i vår blogg, så vår blogg har mycket bilder & musikvideos :) Men det är bra med några inlägg där bara det finns text, då förstår man ju att det är faktiskt människor som lägger tid på dethär som tycker att det är roligt! Att bara trycka upp bild efter bild efter bild, hur roligt är det egentligen? Klart det är fint om man är en bra fotograf och man har sin blogg som lite mer som en "fotoblogg", men att se på 1 inlägg med ca. 40 halvtaskiga bilder med ingen text mellan bildrna så tröttnar man ju...
Jag hoppas ingen tog illa upp, inget illa menat till någon!

Idag har vi haft fler besökare än någonsin, är väldigt glad, men vill gärna ha fler läsare :) (girig, envis bloggare, eh, jovisst)

Nu ska jag kasta mej i sängen om jag ska orka till stan imorgon.
gullpussar från emppu ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sånde rak pannlugg kanske , eller lockar :)

2009-08-11 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0