where ya wanna go.

hejsi svejsi , de var riktigt bra att jag for till stan idag för jag hittade en del snygga plagg idag (: !
Jag hann tyvärr inte till Vila ildag men de gör jag nog en annan dag .
Här e jackor jag inte köpte men gärna skulle vilja ha i min garderob !
Jag kommer säkert inte att köpa skinnpajjen eftersom jag redan har en brun så, men den blommiga, oh god att den e söt , o orkesterjackan, behöver jag ens förklara?















Drömjackan!

Dehär köpte jag :









söt tröjja från hm : 14,95 e
en till från hm : 14, 95 e
''lös'' långärmad från hm: 9,95 e
jeanstigts från hm : 14, 95 e
+
två vanliga  toppar


Dagens glada jag .

Nu ska jag kolla på liptick jungle.
// jojjo

Kommentarer
Postat av: H

Söta kläder på söt Jojjo ;D <3

2009-08-18 @ 16:47:47
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0