Better than one

hejsi svejsi, äntligen hemma, hallelujja ! Vi var ju till stan igår o jag köpte nog något smått skit men jag ska endå till stan nästa onsdag o fredag (wooho, nu har j frissatid till nästa fredag !) men jag orkar faktiskt inte fota de jag köpte, men jag köpte en skitsnygg High Tech Lighter från make up store den e helt underba,r jag testade den just o den var assnygg, o så ett blått nagellack o inte mycket annat.
I h&m så testade jag en snygg konstig spetströja men jag vet faktiskt inte om jag ska köpa den eller en paljett grej från kappahl äh, gu vad stressigt de blir till jul.
Oj damn, kollade just på knokk.se o jag såg att den turkosa klockan e TILLFÄLLIGT SLUT nej men fananamma! De sprutar eld ur mina öron !


dendär ögonskuggan eller vad man ska kalla den så den ser inte alls ut sådär i verkligheten utan mycket mer silver.

/ jojjo

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den är tyvärr från i somras.

2009-12-11 @ 10:47:22
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0