Mera om oss!

Tänkte att nu när vi närmar oss årskiftet så skulle ni få veta mer av oss. Här kommer det blandade frågor. E= emppu J= jojjo. Okej, då börjar vi!

1. Hur lång är du? E= 168 cm.  J=164cm
2. Hur löd ditt senaste sms och till vem? E= "Okej vi syns på söndag :)" till jojjo.  J=okej, good ! :) till emppu
3. Kan du några andra språk än svenska? E= Finska, engelska o lite spanska.  J= finska, engelska o väldigt lite spanska eftersom jag e sjukt dålig på de!
4. Vilken radiostation lyssnade du på senast? E= NRJ  J=NRJ


5. Vilka är dina vanligaste smeknamn? E= emppu, peppu, emp  J= jojjo
6.  Är du kär just nu? E= nej, inte kär.  J= dream on, nej vekligen inte
7. Pepsi eller Coca Cola? E= Coca Cola!!  J= pepsi, coca cola fastnar i tänderna



8. Är du en glad person? E=  Aa, tycker det.  J= ja, de är jag väl
9. Har du någonsin gråtit dig till sömns? E= ja  J= jo, de har väl hänt
10. Har du busringt någon gång? E= haha, jo  J= uh ja !
11. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet? E= ansiktet? utstrålningen? haha, vet inte :)  J= hah röven nånej !
12. Kan du nudda näsan med din tunga? E= nej, men jag försökte!  J= nej men de skulle va kul !
13. Favoritmånad? E= Juni  J= november hah nej, typ september
14. Har du blivit kallad hora? E= japp  J= mhmm
15. Har du haft tandställning? E= jo, men nu har jag bara på natten.  J= jo, fick bort den nu för nån månad sedan


16. Har du tappat bort dej i din hemstad? E= haha, javisst, så klåpig som jag är! J= näe tror inte de
17. Är du rädd för att dö? E= tror att jag inte är rädd för att dö.  J= näe, eller ja jag vet inte, svår fråga
18. Svär du ofta? E= vissa dagar mer, vissa dagar mindre  J= jao
19. Stjärntecken? E= Tvilling  J= Skytte


20. Är du allergisk mot något? E= överkänslig mot myggbett. Har haft hösnuva, men vet inte om jag har det fortfarande. J= jag har varit mot ärter o jag skulle vilja vara ännu för de smakar bajs, men inte annars
21. Är du nöjd med ditt utseende? E= det varierar.  J= heh nja.
22. Vågar du rapa högt inför andra? E= inför mina kompisar jo, men inte för okända, tur det!  J= haha jag rapar nästan aldrig.
23. Natt/dag människa? E= bådeoch J= beror på humöret
24. Är du blyg? E= Jag kan vara blyg  J= uh ja, de kan jag nog vara
25. Vad blir du förbannad på? E= Kan bli förbannad på nästan allt, men de går snabbt över.  J= jag vet inte, blir inte förbannad utan störd på människor
26. Har du fuskat på ett prov? E= jo  J= napps, tror inte de
27. Hade du mycket hår som liten bebis? E= japp  J= oh yes !



28. Anser du dej vara intelligent? E= ibland, men ibland kan jag vara riktigt korkad, haha  J= nej nej hördu !
29. Vad får du ofta kompimanger för? E= mina ögon, haha, ögonfransar o ögonbryn. J= mina ögon o håret, hah jag fattar inte riktigt varför men men
30. Senaste person du tänkte på? E= hemligt, hihi! J= you don't wanna know, PAULIGIN !

Hoppas ni e nöjda!
emppu&jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0