I have this baning in my head, boom boom

hejsi svejsi, de blev ingen bloggning igår för de var ju jul. Jag fick en massa underbara presenter verkligen, jag fick presentkort, canon speedlite 430 ex II + en omnibounce (en blixt helt enkelt bäst !) o parfym + en knokk klocka eller ja fick inte den ännu men ja kommer attt få den snart o en massa annat fint. Sätter upp bilder på de sedan. Idag har jag typ suttit barnvakt till min kusin nora som går mej på nerverna nu för efteråt att jag hade locka hennes hår i typ 2 timmar eller nått så frågar hon ''mitä me tehdään nyt ? '' alltså va ska vi göra nu ? Jag får nå fel i huvvet snart men hon e no ganska kul endå, nåja men nu ska jag o äta igen, haha !



/ jojjo

Kommentarer
Postat av: nathalieh

härligt, jadå det hade jag :)

2009-12-25 @ 17:23:53
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0