It started out great

hejsan svejsan, jag kom hem får typ en timme sedan men fyf*n vilken dag! Då jag kom från skolan så hade jag 20 min på mej att äta tvätta ansiktet, laga nytt smink o sedan laga en knut på huvudet o de tar åtminståne 20 min så jag fick lite bråttom om man får säjja ! Så for jag iväg till träningarna o vi for på isen typ i en timme o for igenom julprogrammet o sedan så for vi o byta om o sminka oss. Sedan så va de dags för att fara på isen igen o hela ishallen va full o jag var så jävligt nervös att jag troddw jag skulle dö men de gick superbra ! Sedan så for mamma o jag till butiken o köpt ben o jerry glass o nu ska jag mumsa i mej de o sedan i duschen !



 / jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0