ouhm, what to say ?

hejsi svejsi äntligen hemma. Efter skolan så for jag på träningar o sedan så for jag efter träningarna till gina o kicks o hämta en par saker som jag hade reserverat redan från förra gången då jag var till stan för jag var inte riktigt säker om jag ville ha de så men så sluta träningarna en timme före jag trodde o då fick jag vänta en bra stund före mamma hämta mej så vi for till stan på samma gång.
Hade klasshupparin som vi fick idag (!) men sedan så bytte jag om då jag kom hem för att de var så varmt att jag trodde jag skulle dö, haha!



kofta - köpte den idag, jag hade annars en svart, gina tricot
t-shirt - jc
jeggings - gina tricot
converse + nitaarmband,  inte med på bilden





Väska som var på rea så den kosta bara 9 e, fjäderhalsband, armband, en vit kofta där i hörnet under väskan, allt från gina utom  penseln där på högra sidan och mascaran som är från kicks.
Nu ska jag sätta mina converse i tvättmaskin, wiiho !

/ jojjo

Kommentarer
Postat av: sara k ' babic

skkön blogg, ååh vad heter din systemcamera ? :)

2009-12-02 @ 20:22:49
URL: http://tthesisters.blogg.se/
Postat av: sara k ' babic

skkön blogg, ååh vad heter din systemcamera ? :)

2009-12-02 @ 20:23:19
URL: http://tthesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0