Superman and mickey mouse

hejsi svejsi, förlåt för att jag inte har varit så aktiv här på bloggen under julen men jag e så slut efter att ha varit sjuk i 2 veckor o jag e ännu så de gör ju inte saken bättre. Idag så var jag till läkaren o fyf*n jag har bihåleinflamation o jag mår jättedåligt, är helt spyfärdig ! Måste svälja såndär stora äckliga tabletter som fastnar i halsen o så dör man nästan annars så har jag bara typ stirra på tv:n hela dagen o gjort absolut inte ett piss, men imorgon då ska jag till stan åtminstone om jag orkar o kan. Ska se om jag hittar nått på rean o så skulle jag vilja ha en massa annat också.
 










En vågtång skulle inte sitta fel, sjukt kul o de e ju så snyggt med vågigt hår !
Myskläder + oversize t-shirts med snygga tryck !
Vinterjacka AKUT !
snygg hoodie eller en mysig kofta
Jag har blivit jättekär i kenzas boots mycket snyggare i vekligeheten
Depend manikyr penna, jag vill testa !

/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0