You are my new obsession

hejsi svejsi, jag hann inte blogga igår men nu bloggar jag ju så wiiho ! Hhaha jag mådde så dåligt i skolan så jag for hem. Har sovit nu säkert i fyra timmar o ändå så mår jag bajs, har kännt mej riktigt dålig i tre dagar nu, sjukt i magen o sådär, bara de far bort före lördag !
Köpte en massa julklappar igår o en massa till mej själv, jag hitta t.o.m. julfestkläder men äh jag vet inte om jag ska behålla dendär paljett-tröjan där eller om jag lämnar tillbax den imorgon. Imorgon har jag frissa hallelujja !







2 bastoppar, blåa jeggings, vit ''lös tröja''(kanske på julfesten, tror de), trosor jiihaa haha!, benvärmare hah nej inte att ha utanpå så att de syns utan att ha i uggsen eller nått, paljett-tröjan, leave in conditioner (världsbäst!), mineral puder isadora, puderpensel från kicks (jag tvätta den förra som jag hade o den blev förstörd, den bara dog, hah ! )
+ hårsmycket köper jag imorgon !

/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0