1,2,3

Glömde att berätta vad som hände på bowlingen kom jag på nu! Jag har 3 saker som jag ska berätta om.

1. Som ni vet så har jag än ont i halsen o när vi de var min tur att bowla så blev min hals plötsligt jätteirriterad o jag fick en hostattack! Jag gick snabbt o sökte min väska efter nå mynthon men jag hittade inte väskan. Sen kommer jag på att väskorna är brevid jojjo, hostandes halvspringer jag till jojjo o hittar min väska o mina halspastiller :) Alla andra människor i bowlinghallen trodde säkert jag hade allvarliga problem, sry.

2. Jag ska "kasta" klotet. Tar sats och- klotet faller ur händerna på mej med en duns! Haha, nåja. Lite liknande hände för Sara som bowlade med mej. När hos skulle "kasta" så for de bakåt mot mej o jojjo. Min reaktion var såklart att oj neeej! Men som tur var kom den inte så hårt o jag har snabba reflexer o tog tag i klotet!

3. Så klart. Händer nästan alltid då jag bowlar. Nu var de min tummes tur. Nageln gick av! Blir nästan förbannad ju! Jag vill inte ha små korta stumpnaglar! Har ganska fina naturligt långa naglar men vad ska man göra om tummnageln är jättekort? Klippa alla andra naglar, eller vänta tills nageln växt sej lika lång som resten av naglarna?

Tjingeling
emppu

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är absolut inget fel med korta naglar! om man har korta naglar så går de inte av!!!!

2009-11-27 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0