Are U ill?

tjena bloggen!
For till skolan idag och kände mej faktiskt helt okej, hade nog huvudvärk o väldigt svag röst, men jag försökte faktiskt klara igenom dagen så gott jag kunde. Vi hade geografiprov idag, kan inte ens gissa hur de gick, men håller tummarna! :)
Hörde idag från en lärare att de var ca. 170 personer borta från vår skola igår, de e skitmånga ju! (fast vi har nog en stor skola) Idag var det borta lite mindre, men jag märkte nog skillnaden.

Idag har det snöat nästan hela dagen, så man blev jättevåt när man kom hem. Har bara kollat på lite tv o ätit blåbär&jordgubbskvarg.

kram
emppu

Kommentarer
Postat av: jessica

okej inte kul! :( jag är också sjuk efter den jädrans svininfluensa sprutan. :( annars är det bra! :)

2009-11-06 @ 18:22:01
URL: http://jessicajosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0