Bambi? Vampyr?

Tänkte att jag skulle fara ut på en liten joggingrunda på kvällen men de va så halt på vägen så jag var som bambi på hal is! Tänkte nästan falla på röven några gånger, men när jag äntligen var hemma så var jag lite sur för jag var genomblöt, då de började regna där ute.
Tog en lång dusch o gjorde hårinpackning o skrubbade mej med body shops hallon scrub o lite sånt, så nu mår jag toppen igen! :)
Kollade igenom bilderna i webcammen o jag hittade en massa roliga bilder, bland annat halloween pics då jag var vampyr, minns ni? Och fjolliga bilder på mej&min kusin.
Tänkte lägga upp några bilder av vamp-emp här, men om ni vill jag ska lägga upp fjollbilder av mej&min kusin Erika så kommentera att ni vill! :)
Enjoy!







Hahaaa! Oh god! Det gäller att bjuda på sej själv var det ja! obs! de är verkligen inte seriösa bilder!
Har nog lite fler bilder, men de kan man verkligen inte lägga upp, ser ju ut som en galning, hah!
Hoppas ni haft en bra söndag! ♥
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0