I´ve been through the pain

hejsan svejsan, nu har jag kommit hem från mitt träningsläger i kuortane men de blev nog inte riktigt som de skulle. Först på fredag for jag till läkaren för att få hälsointyg att man får mopokortet, sedan kom jag hem o skulle börja packa o så var ett par klädesplagg så högt upp i skåpet så jag steg upp på mitt eget skåp som e typ 1 ,40 m o så tog jag mina kläder helt i lugnt o så stiger jag ner o RÄTTZZHÄH(de knaka riktigt ordentligt!) o de var min vrist o jag var ensam hemma så ingen kunde ju hjälpa mej! Först så svimmade jag, vet inte alls hur länge jag var borta men anyway så låg jag bara på golvet o grät i typ en halvtimme o fundera hur jag ska slippa upp o de värkte så in i helv*te! Efter 45 minuter drog jag mej längs golvet till telefonen o ringde då till mamma o pappa o sedan drog jag mej till frysen o så tog jag en fryst franskispåse o försökte kyla ner tennisbollen som satt sej på min fot o så satt jag där i 2 timmar o funderade typ. Nåja, nu har ni hört min hemska dag, den var påriktigt helt otroligt hemsk så nu for min vrist för fjärde gången, men jag for nog till kuortane för jag ville ändå inte sitta hemma så jag for o de var helt kul! (bilder senare, kanske imorgon) Igår ca. klockan 19 kom jag hem o så hade jag mått dåligt hela dagen o så på natten började jag spy, usch ingen rolig känsla de heller, så nu e jag hemma från skolan, nu ska jag o sova, pusshej !


bild tagen för nån vecka sedan.

/ jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0