It´s easy to hate

hejsan svejsan, kom hem från skolan för nån stund sedan men bläh, de e kallt o usch nu e de så mörkt så man skulle kunna tro att de är natt, wläbäh !
Snart drar jag iväg till ishallen o ser på mina träningar o sedan kommer jag hem o ska börja läsa på samhällsprov ! Kommer gå så dåligt men de e nog inte hela världen ! (:
Bilderna är från tammerfors, jag vet att ni kanske inte tycker bilderna är så fina men alltså jag bara älskar dem, på bild 3 ser ni en gubbe som fiskar, haha.
Fick just en komentar att om jag skulle kunna lägga upp bilder på då jag var till england, såklart kan jag de, men de blir nog imorgon de för nu har jag bråttom , pusshej !










foto : jag

/ jojjo

Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg :)

2009-11-12 @ 17:58:19
URL: http://buump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0