I've been here before

hejs svejs, nu skriver jag dehär inlägget för andra gången för de försvann just, nå anyway jag känner mej som en skit bloggare verkligen nu, men igår var jag till stan och tog passfoton, hittade ett par skitsnygga skor (sätter upp allt jag köpte imorgon för jag hinner verkligen inte nu) O så kom ju gina tricot paketet också men jag tog bara ett par saker, men nu ska jag hoppa i duschen o sedan lipstick jungle och sex and the city, pusshej ! (:


 



sry för den fina outfit bilden idag, fuck you haha !
hade nog ner pannluggen idag men laga upp den sedan , onödigt vetande men endå.

randig tröjja - gina tricot (förra vintern)
jeggings - gina tricot
svarta uggs - vero moda (inte på bilden)
nagelack - NYTT ! kicks, china glaze !

/ jojjo 

Kommentarer
Postat av: heidi

sööt-jojjo! <3

2009-11-18 @ 18:33:37
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0