Know How

Okej, nu ska jag berätta lite om min dag!
1:a lektionen hade vi kemi prov, inte nice.... vanlig skoldag till och med 3:e lektionen. På 4:e lektionen promenerade vi till Botniahallen. Know How 09 = Utbildnings-och arbetslivmässa. Vi hade gratis inträde. På mässan kan man ta broschyrer om lite allt möjligt o så finns det godis där! Man kan delta i olika tävlingar o lottnigar o lite sånt.
Halv 15 började vi promenera hemåt. Jag & jojjo gick inte tillbaka till skolan utan fortsatte hem. Sedan fortsatte jag till fammo&faffa som jag redan skrev i förra inlägget!
Känns inte alls som man måste fara till skolan, vi har inga läxor tills imorn, så de blir chillkväll!


dagens

ha en bra kväll ♥
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0