Panik!

Tänkte att jag skulle ta en promenad ute i friska luften då jag inte varit ute på hela dagen. Sagt o gjort. Traskade iväg o såg en kvinna som gick en bit framför mej, allt är lugnt. Sedan ser jag en gubbe, (läs man) som går en bit bakom mej, pulsen höjs o jag känner hjärtat som bultar, försöker lugna ner mej själv men han fortsätter att gå efter mej. Kvinnan som gått framför mej har försvunnit.
Nästa gång jag vänder mej om är ingen bakom mej. Så klart. Allting lättar.
Kan verkligen inte förstå på mej själv, har inte varit förr rädd för att själv gå ensam då de är mörkt ute men ikväll så var jag det. Kände mej nästan lite paranoid, de va pinsamt! Den enda anledningen jag kommer på e nog att jag har varit o är ännu sjuk o därför inte tänker lika klart. Men alltså vilken känsla!

Men nu är jag hemma i mitt rum så allt är bra nu :)
//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0