Paranormal activity

Kom hem från bion för en stund sedan :)
Då jag såg trailern var jag inte riktigt övertygad, men filmen var nog bra. Jojjo höll händerna framför ögonen o jag satt där o skrattade ibland typ o sa: dedär kan de ta i repris, de va så coolt! Jojjo bara: neeej, usch!
I början hände de väl typ inget... dedär med "fotspåren" va ju häftit som ni ser i trailern. Slutet var riktigt bra.
Den var nog inte så hemsk så jag kan nog sova lugnt i natt! :)
Hade med kameran men fick ingen tillåtelse att ta någon bild av jojjo, men här kommer några bilder av mej före bion.





gillar verkligen mitt ganska nya armband som är guld o silver med "nitar". Det flätade o de guldiga armbandet har jag fått av becca :)
Lackade också mina naglar idag, FRESH!

Köpte chokladpopcorn, visst låter det äckligt!? De var nog godare i verkligheten o de finns ju många smaker att välja mellan tex. bacon, apple.....


puss emppu ♥

Kommentarer
Postat av: Nora

Ja har ju handels, så vi fundera på ti la chokladpopcorn föst å ja tänkt ju dö då ja hörd "chokladpopcorn" men då ja smaka va e ju faktist skitgott! ;D hahha måsta bara sej :D

2009-11-16 @ 15:19:37
URL: http://[email protected]
Postat av: emppu

svar: slapp tyvärr inte in på din blogg så jag skriver svar här, hoppas de e okej!

jo, de låter jätteäckligt men det smakar faktiskt bra :)

2009-11-16 @ 15:33:34
URL: http://emppujojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0