red head ?

hejsi svejsi, har inte uppdaterat så mycket idag för jag har läst på prov (åtminstone försökt om man kan säjja så, haha!) o så har jag sovit o tråkat, fy att de e tråkigt att vara sjuk. Kollade igenom sommar bilder just o så märkte jag nå bilder som mitt hår ser helt rött ut fast de verkligen inte var det men nu blev jag lite sugen på rött hår eller javet inte om jag skulle våga helt ärligt men kanske sedan senare nångång, eller ja de sku ju vara kul om man skulle kunna testa de bara för en dag. Nåja, nu ska jag i duschen o sedan sex and the city.







har alltid beundrat hennes hår och stil, underbart !

/ jojjo

Kommentarer
Postat av: Hedda

Sv: Tack så mycket.

2009-11-24 @ 22:12:08
URL: http://www.fotografi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0