Snön.

Godmorgon på er! Sovit gott? jag har :)
Var väldigt trött igår fast jag hade varit hemma 2 dagar o fredagen i skolan.
Kom just på att de inte finns nästan några bilder på mej i bloggen, (klart de finns om ni kollar i arkivet) men jag skyller på att jag har varit sjuk, men hoppas de blir lite bilder idag då :)
Nu har vi massa snö här ute då jag kollar genom fönstret, de e så ljust ute nu.
Själv vill jag att de ska finnas snö åtminstone i december, men jag vill inte att de ska finnas många meter o inte att de ska vara -10 grader eller mer, de e inte nice... Jag har lite blandade känslor om snö.
Gillar ni snö? Eller hatar ni det? Kommentera gärna!

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0