Tell me what U want, what U really, really want

Hejs!
Engelska prov idag, de känndes riktigt bra efteråt, så jag tror nog att det gick bra!
På musik så sjöng vi lite singstar. Jag vann becca! (hahaahaa) Jag vet att hon har bättre sångröst o allt dedär, men jag tycker verkligen om att sjunga singstar eftersom jag oftast är riktigt bra på de :)

Måste bara skriva av mej här, det är ju också därför de finns bloggar.
För ganska länge sen berättade en kompis till mej en ganska så chokerande sak. Och min uppfattning av de människor hon pratade om ändrades ganska mycket. Idag fick jag höra samma sak men från en annan person, men på de sättet hon berättade det var saken inte alls lika chokerande. Var ligger sanningen? Överdrev någon av dem? Eller såg de faktiskt situationen så olika? Jag tror att sanningen ligger mellan de båda versionerna.

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0