99% Blond

Nu är det dags att visa den nya mej!
Jag är fortfarande lika dum, lika rolig, är mej själv helt enkelt.
Kanske kan man säja att 1% av blondheten har försvunnit nu, men inte mer!! :) 99% får ni stå ut med :)
Kommer några bilder:


blondette




söta tillsammans!



Vad tycker ni då? :)

Man ser inte så bra hur det ser ut när jag har lockar, men klippte bara topparna o lite lättade upp det. Behöver göra det med mitt hår eftersom det är så tjockt, väldigt glad över att jag fått mammas hårtjockhet, men pappas böjliga o ljusa hår!! :)

Tycker att jag liknar lite en "känd" bloggerska från Sverige på sista bilden, kan ni gissa vem? :)
Ledtråd: hennes "namn" börjar på bokstvaen E ooch hon har sin blogg på blogg.se
(vinnaren får en länkning på ett inlägg!)
emppu♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kenza (;

2009-10-02 @ 15:45:33
URL: http://xmma.blogg.se/
Postat av: Anonym

egoinas (;

2009-10-03 @ 14:31:50
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0