Don't even ask

hejsan! Idag så var de ju måndag då igen, fyf*n att jag hatar måndagar! Vi har spanska 2 lektioner från morgonen genast o då ska man försöka vara aktiv, hah de kan man ju bara inte lyckas med + att jag är verkligen inte så förtjust i spanska så de gör ju inte saken bättre.
Vi har friluftsvecka o man ska gå med sin klass/grupp sista timmen i blåsten o i de kalla äckliga vädret o idag så for vi mot en skog o de var helt lerigt där så mina vita converse ser sjukt snygga ut nu då :<
Bilderna som jag lovade kommer nu, men de var en massa dåliga bilder så jag har inte så många, men men ni får vara nöjada me dehär <:
Bilder från lördagen från beccas kalas alltså:



Becca födelsedagsbarnet ! Hon fyllde förra onsdagen, grattis !


emma


sarah


emppu


simone och emppu, det blev guitar hero en stund.


sara


heidi, don't even ask, haha ! <:


simone o sarah


sarah


emppu


becca !

// jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0