The trip

Lägger upp några bilder från tammerforsresan. Jojjo lägger upp sina bilder nog också!

Tänkte också berätta lite vad vi gjorde:

Torsdag: Vi hämtade jojjo 12-tiden o började köra. Vi tog en paus vid juustoportti. Kanske sådär 17-tiden var vi framme vid hotellet. Vi lämnade våra saker i hotellet o siktade in oss på centrum. Vi shoppade o sedan åt vi på hesburger före vi gick tillbaka till hotellet. Det var så mörkt så vi hittade inte tillbaka till hotellet o vi fick nästan panik, men lyckligtvis hittade vi hotellet!

Fredag: Vi steg upp ca. 7.30 o gjorde oss klara. Halv nio for vi ner för att äta frukost, den var jättegod!
Hal 11 for vi till stan o klev på bussen som skulle föra oss till Ideapark. Där var vi hela dagen o shoppade o åt på en jättegod mat på en china restaurang! Sedan så kom min mamma, lillebror o min moster dit. Vi förde hem min moster o sedan till hotellet ungefär halv sju-tiden.

Lördag: Steg upp klockan 8 gjorde oss klara o åkte ner för att äta frukost. Efter frukosten gick vi till centrum o kollade runt i butiker. Lite före 12 for vi från hotellet o sedan hade vi en paus i Parkano, tror jag de hette. Där åt vi mat o Ben & Jerry glass :) Sedan hade vi en paus vid juustoportti. Där spelade jag&jojjo för första gången på spelautomat! Sedan gick vi ut o tog fina bilder. Sedan körde vi hem.


jojjo i bilen

fina bilder nära hotellet





jag&jojjo shoppar

jojjo på väg in i vårt hotellrum

jag i centrum, suddig, men vi hade lite bråttom just då.

//emppu

Kommentarer
Postat av: tamara

fin blogg!

kram, tami.

2009-10-18 @ 14:41:57
URL: http://tami.devote.se
Postat av: pickis

finfina bilder :D

2009-10-18 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0