240909

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag, men jag vaknade faktiskt halv nio idag, jag hade ändå sovit 1 timme extra då så :)
Idag börjar jag min 4:e prao dag först kl. 12 så de e skönt att inte behöva stressa...
Orkar inte ta någon bild på min outfit idag... tycker ni om då vi lagar upp dagens outfitbilder?

Har iaf en tråkig klädsel vit t-shirt o grå svarta jeanstights, eftersom hon som jag praktiserar hos vill att man ska  helst ha alltid vitt upptill o mörkare nertill. Har blivit lite problem med de vita t-shirten eftersom jag inte äger så himla många, tro inte jag tänker ha samma tröja dagen efter....
Men som tur är har jag fått låna en vit av jojjo så än så länge är allt lugnt :)

Slutar alltså klockan 18 ikväll, sedan blir de mer uppdatering!



random bild.

//emppu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0