Back(man), hahha

Äntligen orkar jag göra nåt :)
Praon gick bra o sedan mötte jag jojjo utanför h&m. Vi for till Body Shop där jag köpte body scrub o shower gel. Sedan kom jojjos pappa o hämtade henne.
Jag var en pytte stund till i stan o så for jag med bussen hem. Det regnade då vi var på stan o då jag skulle gå hem en bit. Jätte skönt alltså......


mm!! hallon luktar mums! tillsammans blev det 28e


Jag under mina 15 år aldrig gjort detta tidigare, det är en riktigt Wow- feeling.
Häpna er över detta:


en stram hästsvans, alltså guu vilken Skandal!!

I praon sade de att jag helst skulle ha upp håret o vad gör man inte för att imponera? :)

Förlåt för rubriken, kanske är jag lite trött....

puss
emppu

Kommentarer
Postat av: Natta

Sv : Carpe Diem - Fånga dagen =) ..

Nej då !

Det låter inte dumt, inte alla som vet det heller :)

2009-09-22 @ 18:49:39
URL: http://bejbiimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0