bilder från igår .

hejsan svejsan , nu har jag äntligen orkat stiga upp från soffan, jag har en sån träningsvärk att bara att andas tar sjukt :< men de går väl över.
Här e bilderna från igår



JOY !
emppu, johanna, emma.


jennifer, pickis, jeanette.


sanna, simone, emma, emppu, sarah


heidi


jennifer, becka, pickis.


Simone, födelesedagsbarnet!


emppu och johanna


simone och becka


halva erika, heidi, sara


emma


sanna, erika, heidi, sara


emppu snygg som alltid .


erika och heidi .


från vänster: jennifer, sanna, erika, heidi, pickis o simones hand, haha !


dethär menade jag då jag sa att vi hade kul, becka, heidi, jag <:



sarah


haha becka blev rädd efter filmen o kröp under bordet ! x )

Der var de, nu ska jag försöka tänja lite att jag inte skulle vara så styv imorgon, hah man får ju se hur jag lyckas me de då <:

pusshej
/jojjo

Kommentarer
Postat av: *Em

:) Så, hur har din Söndag varit då?

2009-09-07 @ 00:19:51
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: pickis

hahhah oj oj va FINA bilder jojjo :D

2009-09-07 @ 17:11:36
Postat av: jojjo

nämen tack pickis !

2009-09-07 @ 18:11:47
URL: http://emppujojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0