Busy day

hejs , nu e jag äntligen hemma. Har varit till stan idag men bara för några små ärenden o så köpte jag 2 nagellack o en vit bastopp o en söt volangt-shirt från hm som säkert dyker upp nån dag <:
Oj ni vet inte att idag såg jag en så underbar väska från bianco så jag håller på att dö o jag hittade ett par jättesöta ''boots''. Eh.. jag tycker inte de ser ut som boots men de var skitsnygga, tro mej !
Hah, idag ska jag sätta upp min första dagens outfit yey !
Egentligen hade jag inte på mej dehär idag utan då jag kom hem från skolan så spöregnade det så man blev ju jättevåt så jag bytte om, så egentligen hade jag en vit-orange randig långärmad från Indiska.





tshirt - hm 
kofta - vila 
jeggings (jeansleggings) - hm 
converse .

Nu ska jag måla mina naglar blåa, yey o se på medium <: !

pusshej 

/ jojjo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0