Favorites

hejs svejs , nu sitter jag här o hänger typ på facebook och asos (I love asos om ni inte har märkt) , alltså finns de någon annan som älskar uggs lika mycket som jag ? De e så sköna, själv har jag 3 par men snart 4, jag har ett par bruna, ''sock'' uggs  och ett par äkta i färgen sand. Oj oj vad jag e sugen på ett par svarta fake, de ska jag o köpa nån dag, om jag minns rätt kosta de 50 euro eller något sådant <:
Då jag köpte mina äkta uggs så fick jag dem till födelsedagspresent förra året för de e så dyra att jag skulle ändå inte ha råd, men då hittade jag på internet på nån sida men de var från Australien o de stod där att de skulle kosta ungefär 70 euro + 20 med frakt från Australien men då jag fick hem dem efter typ 1 ½ månad så hade vi räkning på 200 euro för tullen kom också med så de blev lite dyrare än man tänkt sej <:
Idag har varit en helt okej dag men så har jag sträkt min sida så jag är jätteöm på sidan av ryggen :<











1.uggs från asos
2.klocka från knokk, oj att jag e sugen på en sån klocka !
3.skor från asos
4.snyggt flätat läderamband från bianco
5.snyggsötaperfektaväskan från bianco, men lite för dyr för min plånbok nu just :<

Nu ska jag ta en burana o ut med hundarna, pusshej !
/jojjo

Kommentarer
Postat av: johanna

de går nog alltså att beställa till finland, har gjort det själv!

2009-09-07 @ 18:39:19
URL: http://yohannah.devote.se
Postat av: sarah

uggsen & klockan skulle jag gärna ha! :)

2009-09-08 @ 15:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0