I´m missing your love

hejs svejs, nu har jag sjukt tråkigt gör absolut ingenting idag, började ju praon så först på morgonen ca. kl 8.30 for jag till radisson sas o åt morgonmål o sedan började prata om sebastians nya hårprodukter o klockan 11 typ så var de slut o jag gick på kryckor så jag fick skjuts därifrån eftersom de ligger en bit bor, sedan så satt jag nu bara vid ett bord  drack lite kakao typ o sedan så började jag torka nå hyllor som var av glas o jag var skiträdd att de skulle falla ner för dedär glasen (hyllorna) satt inte fast så. Sedan tvättade jag typ nå färgningspapper som tog en evighet o stå på ett ben så de gjorde ju inte saken nå roligare, sedan tre tiden for jag hem <:

dagens



iknow jättedåligbild med blixten vid hakan men jag orka inte ta nån bättre o inte stå på ett ben <:


stickad oversize tröja - gina tricot
en svart långärmad under  - gina tricot
leggings - gina tricot
halsband - hm
ring - hm
nitarmand - europe shop (eller något sånt?)
orange lack




/ jojjo

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; photoscape (:

2009-09-21 @ 19:23:01
URL: http://xmma.blogg.se/
Postat av: kikka

va har du fö mascara? du har så fina ögonfransar! :)

2009-09-21 @ 20:55:29
Postat av: jojjo

sv ti kikka : oj tack ! , ja har maxfactor false lash effect (:

2009-09-21 @ 21:14:04
URL: http://emppujojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0