Imorgon ska jag hinna med allt dehär.

hejs svejs, imorgon börjar praoveckan. Jätteskönt att slippa skolan en stund o göra något annat, imorgon så ska jag till hotell radisson sas på en sebastianskolning (sebastian hair products) jag får äta morgonmål där, oj vad smaskigt de ska bli ha - ha, men sedan så har jag ju mina kryckor o de blir nog lite trångt med dem o alla stirrar men jag får bara stå ut med det <:


ni som inte ser vad de står :

praovecka, studios.
sebastians nya (hår)produkter kommer ut o jag får komma med från studios dit, lyx .
äta morgonmål och lunch på hotell.
lacka naglarna orange, tror jag gör de idag så blir de inte så bråttom på morgonen.
locka håret.
ta med panadol så jag överlever smärtan.

pusshej, nu ska jag se på mtv music awards igen <:


/ jojjo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0