It's time to start the countdown

hejs svejs, nu har jag gjort alla läxor o sådär, haha en lite strange thing hände idag alltså jag hade just hunnit laga mellanmål då jag kommit hem från skolan då o sedan just då jag skulle ta en tugga av min smörgås så lossnar hela jävla tandställningen på högra sidan ( ja, jag har en tandställning, men den e som ''bakom'' tänderna så den synns inte ) o jag bara fan ! Sedan då jag ringer till hälsocentralen så säger de bara att du får nog vänta tills imorgon o jag bara nej jag måste ha den fixad idag nu bums ! o die sa att du skall vara här inom 10 minuter så ska vi se, jag for dit o HALLELUUJA de tog bort den o never ever again ska den in igen ! <:


 
Nu ska jag ut med mina bomullsbollar <:

pusshej !
/jojjo

Kommentarer
Postat av: Shirin N - fotoblogg

Tack för den fina kommentaren! (:

2009-09-08 @ 18:31:46
URL: http://absolutshirin.devote.se
Postat av: sarah

vi**u va fiin bild! :o

2009-09-08 @ 21:04:22
Postat av: jojjo

tack ! <:

2009-09-09 @ 07:24:56
URL: http://emppujojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0