Party

hejs svejs, efter två timmar ska jag o se på mina träningar. Oj vad jag har saknat dem o så, efter den så kommer jag hem o sitter vid datorn säkert.  De e inte så mycket man kan göra med kryckor  <:

Bilder från igår som jag lovade, men de blev inte en kvällens outfit för jag ville inte ha me domdär fula kryckorna på bild.



från höger: heidi, emma, emppu, pickis.



emppu, pickis.



jennifer.




emppu.



jennifer.



pickis, emma.



Födelsedagbarnet, jeanette !



becca.



emma.



simone ville inte vara på bild.



emppu, jennifer ser på lite film, haha !

Det blev inte mycket bilder alls men jag orkar inte hoppa på en fot <: Nu ska jag laga mej klar, hejdå!

hey glöm inte denhär bruden som fyller idag !


grattis sarah !


/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0