someone I can run to.

hejs svejs, nu är de bara 2 dagar kvar av praon o sedan så e de slut tyvärr. Idag då jag kom dit typ halv tolv så var de ett hav av färgningslappar o massor med disk o diskmaskinen full av rena så man fick ju bara börja jobba genast o jag tvättade dedär lapparna i 2 ½ timme i sträck o jag hinner just sätta mej o då får jag bara mera jobb.  Jippie! Nej men de e bra så jag inte får långtråkigt. Sedan så hade en frisör tid över där idag så hon testade någo kamningar på mej, jag var typ deras ''hårmodell'' hah ! De testade en såndär ladygaga rosett o en stor knut mitt på huvvet o en massa andra o sedan lockade hon de bara o lyfte upp de men sedan så hade hon sprayat o sådär så mycket att hon tvättade mitt hår då o sedan så fick jag ju såklart inga foton på kamningarna  o sedan halv 6 for jag hem, nu ska jag lacka naglarna o sedan se på tv, de kommer mentalist idag o idol, men de e så sjukt tråkigt så man ska inte slösa tid på de <:



jag tycker början av denhär låten e så fin !

pusshej
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0