Svar på tal!

en sånhär kommentar har vi fått:

Anonym om Fransskor.:
Jojjo har mycket vackrare fransskor!

15 September, 16:29


Jag och jojjo svarar: att alla har olika smak o mina o hennes fransskor liknar inte ens varandra. Man skulle nästan kunna säja att skillnaden på skorna är som natt och dag.
Vet inte vad du tänker med (!?) eller vad du tycker men det är bara din åsikt, så vi hoppas du fortsätter att läsa vår blogg!
Förresten, hur vet du hur jojjos skor ser ut? Vi har inte en enda bild på dem i bloggen, så det betyder att du är vår vän. Så var dethär så nödvändigt?

Vi hoppas att du har fått dina svar, om inte, skicka en kommentar!

(vi kommer snart att veta vem du är, då är det inte kul att vara DU!)

Tänker inte nämna vem, men jag är nästan säker på vem det är, you are so busted!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Om ni medger att alla har olika smak, varför då göra så stor sak av kommentaren?

Hoppas ni får fast boven!

2009-09-17 @ 17:56:39
Postat av: Anonym

men ååh, hon/han sa bara jojjo har mycket vackrare fransskor!? liksom inte har hon då sagt att emppus var fula? orka ta upp kommentarer sådär bara. man får tycka som man vill! kanske jojjo har vackrare fransskor? man får ju tycka som man vill. det står inget negativt. helt onödigt inlägg tkr jag! men inte menar jag något dumt!

2009-09-22 @ 14:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0