Shiet !

hejs svejs, kom hem från Hälsocentralen för en stund sedan. Jag föll igår som jag berättat i förra inlägget, inget är brutet och de finns ingen spricka heller så de e ju bra men så kanske jag har nån muskel konstigt vriden eller något sådant äh, så nu får jag hoppa omkring med kryckor i kanske 2 veckor *suck*  just då man har prao vecka nästa vecka :< nåmen de blir väl bättre <:
Nu är de svullet o äckligt.
Nu ska jag o laga en smoothie (kivi-persika, jagvet låter uräckligt men de e super mums !)



bild från lördagen


/ jojjo

Kommentarer
Postat av: erika

sv.

oij tack!, jo jag måste tänka att hon är det så jag inte tar åt mig,

ursnygg bild!(:

2009-09-20 @ 00:04:46
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0