Yesterday

hejs svejs , nu ska jag snart börja dammsuga, visst låter det roligt?  ha-ha not !
Igår var vi som sagt till stan och jag hittade inte min nit-rosettväska men annat hittade jag <:
Emppu testade ett par skitsnygga fransstövlar, alltså de var inte fransstövlar utan de var som ett par vanliga svarta stövlar med en fransrad på sidan <:












1.Clinique, take the day of, skitbra ! Tar bort smink o rengör urbra !
2. Oversizad tröjja, gina tricot
3.vanlig långärmad, gina tricot, älskar fickan, sjukt snyggt !
4.fake uggs, ursnygga o varma, veromoda
5.halsband, h&m, love it !
6.ring, h&m , love it !

/jojjo


Kommentarer
Postat av: bella

sv: kul att du tyckte till! :)

2009-09-13 @ 14:48:52
URL: http://isabellakardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0