Boktips: 14 år till salu

Eftersom matbutiker strejkar just nu så har jag inte fått tag i mitt "älsklingskaffe". Men jag drack just en latte, nam. (vilken update)
Många har rekommenderat denna bok till mej o äntligen så har jag tagit mej tid o börja läsa den. Boken jag pratar om är : 14 år till salu. Lånade den av en kompis eftersom hon hade köpt den som en pocketbok. Har kommit halvvägs nu o jag kan inte säja än om den är läsvärd eller inte, men hörrni läs den gärna. Det får vara mitt "veckans boktips". Handlar om en helt vanlig tjej som blir våldtagen o sedan börjar hon prostituera sej till slut får hon inte ens betalt o ingen i hennes omgivning märker vad som händer.

//emppu


Kommentarer
Postat av: Haisu

Du måst sej sen då du läst ut den om den va nå braa! ;D

2010-04-16 @ 11:44:26
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0