Check, check

Åh, jag trodde faktiskt inte att jag skulle klara av denhär dagen såhär bra! Allt gick ju inte 100% bra, men någolunda iallafall. På tisdag kände jag att torsdagen kommer inte att gå bra och jag ville bara krypa under täcket o låtsas som om denna torsdag inte skulle finnas. Det har varit lite extra jobbigt nu eftersom jag sovit väldigt dåligt de 2 senaste nätterna o jag är van vid att nästan alltid sova bra, så sömnbristen har verkligen visat sej.

Idag har hänt dehär:

 Första lektionen hade vi Fysikprov. Jag kämpade faktiskt och nu hoppas jag verkligen på bra vitsord!

 Tredje lektionen hade vi Landsomfattande prov i engelska, hörförståelse.

 På gympa hade vi löptest.

 Efter att ha varit ca. en halvtimme hemma så for jag o jobbade en stund.

Huh, såja.

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0