Here you go

Jag kom hem just o har tvättat bort sminket o lagat ett tjockt lager hudkräm på ansiktet. Vet inte varför min hy nu plötsligt blivit jättetorr, men vädret har säkert något med saken att göra, så snart borde den bli bättre igen, (hoppas).
Klockan 20 ska jag se på suomen huippumalli, har missat ett par avsnitt så de e dags att ta igen.
Nu över till något helt annat. Ni kanske minns värmespolarna jag har köpt? Nåja, några vill ju att jag ska visa en bild då jag har spolarna i håret o de ni inte vet är att jag faktiskt tog en bild då jag testade spolarna första gången. Idag tänkte jag bjuda på mej själv o faktiskt visa den bilden, varsågod!


haha, vackert...

kramar
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0